Expedition Amazon
I Amazonas styres livet av vann, og delfiner flyr gjennom trærne. Utforskere tar pulsen på denne viktige og magiske ressursen.
Fra den mektige Amazonas' iskalde kilde til elveoset som når så langt som til Karibia, utforsker National Geographic Explorers banebrytende forskning for å ta pulsen på en av planetens viktige og uendelig magiske ressurser. Fra unike mangrover til helsen til de rosa elvedelfinene og migrasjonen til brillebjørner møtes ekstremt presserende behov av like håpefulle løsninger.