Running Wild with Bear Grylls
Den verdenskjente overlevelsesmannen Bear Grylls vender til villmarken sammen med noen av Hollywoods største kjendiser.
Den verdenskjente overlevelsesmannen Bear Grylls drar tilbake til villmarken med noen av Hollywoods største kjendiser for en ubesværet reise gjennom noen av de mest ekstreme miljøene moder jord har å by på.