We are Artists not Vandals - Stew
Fra hans første vandal-tag til et monumentalt 52-meters veggmaleri i Paris følger denne filmen den 20-årige reisen til gatekunstneren Stew. Det er historien om hvordan en kunstner som en gang opererte i skyggene, finpusset håndverket sitt for å skape seg et navn i gatekunstens livlige verden.