Paper & Glue
"Paper & Glue" bruker kraften i samarbeidskunst til å løfte opp lokalsamfunn og inspirere folk til å uttrykke seg selv, fra tidlige, ulovlige, nattlige graffiti-videoer på hustak i Paris til et gigantisk portrett på grensen til USA og Mexico til dagens samarbeid med et høysikkerhetsfengsel i California. Filmen bruker artisten JRs enorme personlige arkiver til å se tilbake på og vise sjeldne bak-scenen-øyeblikk i livet hans og jobben hans gjennom de siste 20 årene.