Dr. Seuss' Grinch Som Stjal Julen
Grinchen er et bittert og gråhåret vesen som lever inni fjellet Mount Crumpit med utsikt over småbyen Whoville. Mens innbyggerne i Whoville frenetisk forbereder julefeiringene, bestemmer Grinchen seg for å sette en stopper for julen en gang for alle, og stjeler alle gavene og dekorasjonene på julekvelden...