Lea
Lea har vært omgitt av kriminalitet hele livet. Broren hennes er mafiaboss i 'Ndrangheta, og mannen hennes er en av hans mest betrodde menn. Men hun vil gi datteren sin en annen fremtid, samme hva det koster. Etter å ha rapportert det hun vet til politiet, forsvinner hun plutselig. Nå er det opp til datteren Denise å finne ut hva som har skjedd og løse mysteriet rundt forsvinningen hennes.