Io Ci Sono
Den sanne historien om en kvinnes smerte og gjenfødelse etter et vansirende syreangrep fra ekskjæresten. Om kvelden den 16. april 2013 kom Lucia Annibali hjem og ble møtt av en maskert mann som ventet på henne rett innenfor døren til leiligheten. Han kaster en væske på henne og rømmer. Lucia kjenner at huden svir og blir vansiret, og snart ser hun ingenting.