Prima di lunedì
I løpet av ett døgn gjenopplever en kvinne en gammel kjærlighet før bryllupet sitt, en mann møter sin store nettforelskelse, og en kunstsmugler står foran en avgjørende levering av et påskeegg. Disse sammenvevde historiene utforsker kjærlighet, lengsel og uventede utfordringer før mandagen banker på døren.