Mio Papà
Lorenzo, en bekymringsløs dykker, lever for friheten og unngår forpliktelser. Men når han forelsker seg i Claudia, knytter han også bånd til hennes seks år gamle sønn Matteo. Et ekte far-sønn-forhold begynner å utvikle seg, helt til skjebnen fører historien deres mot en uventet slutt.