De Wit, Rosé en Roodtrip
Ledende vinekspert Harold Hamersma og forfatter/skuespiller Ronald Giphart har vært venner i årevis. I denne herlige nye serien, legger den sjarmerende duoen studioet bak seg og drar ut på en rundtur for å utforske berømte vinregioner.