High Life at Low Temperatures
Beliggende i Østerrikes "Lille Sibir", skaper Lungaus iskalde vind fra majestetiske fjell et unikt alpint landskap. Bekker danner sumper, myrer og innsjøer, og gir et mangfoldig dyreliv. Sommeren myldrer med ørnereder, måltider for røyskatter og fødsler av alpesalamandere, mens vinterkulden nærmer seg.