Phineas og Ferb-filmen: Candace mot universet
Etter gjentatte mislykkede forsøk på å avsløre sine skøyeraktige brødre, Phineas og Ferb, føler den hardt prøvede Candace det som om universet er mot henne. Når Candace blir bortført av romvesener, havner hun på en fjern planet fri for plagsomme lillebrødre, hvor hun blir tilbedt som en frelser! I mellomtiden reiser Phineas og Ferb gjennom galaksen for å redde Candace, samtidig som de avdekker romvesenenes lumske hensikter.
Etter gjentatte mislykkede forsøk på å avsløre sine skøyeraktige brødre, Phineas og Ferb, føler den hardt prøvede Candace det som om universet er mot henne. Når Candace blir bortført av romvesener, havner hun på en fjern planet fri for plagsomme lillebrødre, hvor hun blir tilbedt som en frelser! Har hun endelig funnet sitt drømmesamfunn? I mellomtiden reiser Phineas, Ferb og vennene deres gjennom galaksen for å redde Candace, samtidig som de avdekker romvesenenes lumske hensikter. PHINEAS OG FERB-FILMEN: CANDACE MOT UNIVERSET gir et etterlengtet gjensyn med de elskede figurene fra komiserien. Et episk eventyr fullt av humor og hjerte.