Amphibia
Amphibia forteller om de komiske eventyrene til 13 år gamle Anne Boonchuy som etter å ha stjålet en mystisk spilledåse blir magisk transportert til verdenen Amphibia, et vilt sumpland fullt av snakkende froskefolk.
Amphibia forteller om de komiske eventyrene til 13 år gamle Anne Boonchuy som etter å ha stjålet en mystisk spilledåse blir magisk transportert til verdenen Amphibia, et vilt sumpland fullt av snakkende froskefolk. Ved hjelp av en ivrig ung frosk ved navn Sprig, vil Anne forvandles fra monster til helt og oppdage sitt livs første sanne vennskap.