Le site "Le Corbusier" de Firminy
Firminy i Frankrike er et vitnesbyrd om Le Corbusiers arkitektoniske visjon, som forener kultur, sport og religion i ett sammenhengende kompleks. Denne dokumentaren utforsker de fire viktigste bygningene, blant annet den ikoniske kirken og stadionet, som utgjør den største samlingen av hans verk i Europa og representerer en hjørnestein i det 20. århundrets arkitektoniske innovasjon.