Flying Frenchies, The: Back to the Fjords
Flying Frenchies er tilbake med enda flere fantastiske stunts og fengslende eksperimenter i et halsbrekkende eventyr i Norges fjorder. Tyve eller flere av de mest fargerike karakterene du noensinne kunne forestille deg, hver med ulike ferdigheter eller talent, jobber sammen for å skape et utendørsshow uten sidestykke!