Alles stroomt
Når Damiaan flytter ut, blir moren hans sammen med en lekterskipper og forlater hjemmet deres. Uten et felles anker driver mor og sønn fra hverandre, og båndet deres blir testet av avstanden. Kan forholdet deres overleve når livets strømninger trekker dem i motsatte retninger?