Alleen Eline
Den sosiale fysioterapeuten Eline har fått ny jobb. Én av pasientene hennes er Joy. Eline blir mer og mer fascinert av Lars, Joys far, en forretningsmann som virker mer opptatt av karrieren sin enn Joys bedring.