Bin Laden's Hard Drive
De nylig offentliggjorte harddiskene som ble funnet på stedet hvor Osama bin Laden ble drept, gir et banebrytende innblikk i privatlivet hans.
De nylig offentliggjorte harddiskene som ble funnet på stedet hvor Osama bin Laden ble drept, gir et banebrytende innblikk i privatlivet hans. Eksperter går igjennom de 470 000 digital filene for å sette sammen et kart over tankegangen til en massemorder. Undersøk hans motstridende psykologi, forholdet til familien og religion, samt hans ettermæle av vold og ødeleggelse.