The Beatles: Let It Be
Regissør Michael Lindsay Hoggs originalfilm fra 1970 om The Beatles er tilgjengelig for første gang på over 50 år. “Let It Be” kom først ut i mai 1970, midt i kaoset av bandets oppløsning, og tar nå sin rette plass i bandets historie.