Titanic: 20 år etter suksessfilmen
James Cameron ser tilbake på de kritiske valgene han tok under lagingen av filmsuksessen, Titanic, og med hjelp fra et ekspertteam tester han ut ideene sine, nå med nyere forskning om skipsforliset — undervannsopptak, datagenererte simuleringer og vitenskapelige oppdagelser — og fortsetter å finne ut av de mange mysteriene knyttet til denne ikoniske og tragiske hendelsen.