Smile
GroM våkner en morgen og oppdager at munnen hans har satt seg fast i en sur mine. Han som bare vil være glad og smile! Vennen hans LobO kommer på besøk, og sammen legger de ut på en reise for å finne smilet til GroM. De prøver seg på sirkus og med magiske trylledrikker, men det gjør bare alt verre.
GroM våkner en morgen og oppdager at munnen hans har satt seg fast i en sur mine. Han som bare vil være glad og smile! Vennen hans LobO kommer på besøk, og sammen legger de ut på en reise for å finne smilet til GroM. De prøver seg på sirkus og med magiske trylledrikker, men det gjør bare alt verre. Vil GroM noensinne smile igjen?