Empire
Andre tar en avgjørelse angående helsen, familien og karrieren. Devon konfronterer Tiana.
Lucious leter etter en platekontrakt til Yana, men blir møtt med overraskende tilbakemeldinger.
Når bryllupsdagen deres kommer, blir Teris frykt for Andres temperament stadig mer åpenbar.
Lucious fortsetter å drive Empire og oppdager noen av Andres feiltrinn med hjelp fra Kelly Patel.