The Greatest Showman
Hugh Jackman har hovedrollen i denne dristige og originale musikalen som er inspirert av ambisjonen og fantasien til P. T. Barnum. Filmen feirer fødselen til showbusiness og drømmer som oppfylles.
En original musikal inspirert av livet til P. T. Barnum, med Hugh Jackman i hovedrollen. Barnum var en visjonær som kom fra ingenting for å opprette "Greatest Show on Earth", en spektakulær feiring av hans enorme livsfantasi som fengslet publikum verden rundt.