Black Ice
En fortelling om impulsiv ungdomsdrift, utspilt mot et lovløst landskap på randen av Irlands økonomiske gullalder. Black Ice følger Alice når hun trer inn i en pulserende, farlig og forbudt verden av lokale street-racere — en subkultur drevet av adrenalin, spenning og grenseløs frihet, som lokker henne stadig dypere inn i en rytmisk og uforutsigbar kjerne.