Watching You
Etter at et impulsivt møte med en fremmed blir fanget på skjult kamera, raser livet til Lina ut av kontroll. Tilliten brytes ned og det blir mer og mer anspent blant dem som står henne nærmest. Et uventet dødsfall fører til at forloveden hennes blir arrestert. Lina søker trøst i et nytt forhold, men hun innser snart at hun er fanget i en innviklet løgn. Med livet på spill, må hun avsløre en farlig kikker før hun mister alt.