Romantikk, Fantasy
En moderne versjon av Disneys Askepott, full av skjønnhet, fantasi og magi. Til tross for at hun blir mishandlet av sin stemor og stesøstre, bestemmer Ella seg for å ta kontroll over sin skjebne. Legg til et kongelig ball, en god fe og en glass-sko, og magi blir plutselig virkelighet.