Den lille havfruen
Den lille havfruen forteller den velkjente historien om Ariel, en nysgjerrig havfrue som lengter etter å oppleve livet på land, og besøker overflaten mot sin fars vilje. Ariel legger ut på en uventet selvoppdagelsesreise og møter en prins, en havheks og en fantastisk ny verden.