H Recherche F
Dette er en kjærlighetshistorie i en verden der malerier får liv. Kunstneren lider av en kreativ krise og trenger en muse. Han er ensom og ønsker å finne sin sjelevenn. Han ser en annonse i en avis om en «datingtjeneste» og bestemmer seg for at dette er hans siste sjanse til å finne kjærligheten.