Alene På Havet
Basert på en sann historie. I november 2000 er Yves Parlier klar til å delta i Vendée Globe. Alene, uten stopp eller hjelp, anses dette jordomseilingsløpet som det tøffeste i verden. Drevet av sin konkurranseånd er Yves fast bestemt på å vinne. Men favoritten i løpet knekker masten sin i Stillehavet. Til tross for risikoene bestemmer han seg for å reparere båten og fortsette løpet.