Suspendu
Ved daggry på et prestisjetungt ballettakademi faller en gutt mens han øver. Noe brekker i foten hans og forårsaker en skarp smerte. Men det er eksamensdag, og han nekter å gi opp. Han prøver å møte dansepartneren og klassekameratene og overbeviser seg selv om at kroppen ikke har noen grenser.