Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Historien om Mildred Hayes, en kvinne i begynnelsen av 50-årene, som går til krig mot sin lokale politistyrke, og mener at de er for udugelige til å løse drapet på datteren.
Den prisbelønte skuespillerinnen Frances McDormand (Fargo) leverer en utrolig kraftig prestasjon i dette mørke komiske dramaet. En drept jentes trassige mor (McDormand) maler dristig tre lokale skilt med en kontroversiell beskjed, og antenner en voldsom kamp med en ustabil politimann (Sam Rockwell) og byens ærverdige politimester (Woody Harrelson.)