Nomadland
Etter den økonomiske kollapsen til en småby i Nevada pakker Fern (Frances McDormand) varebilen sin og utforsker et uvanlig liv i det storslåtte landskapet i det vestlige USA. På veien danner hun ubrytelige bånd med andre nomader i denne gripende historien om håp og utholdenhet fra regissøren Chloé Zhao. Også med David Strathairn.