På havets bunn: Annen verdenskrig
Under andre verdenskrig ga et enormt tap av skip og liv til sjøs. Nå gjør nye undersjøiske undersøkelser og 3D-bilder at vannet kan "tappes" bort, slik at skipsvrakene kan undersøkes i detalj. Fra "USS Arizona" i Pearl Harbor, til nazistenes superskip "Bismarck" på 5000 meters dyp, til de alliertes troppskip "Leopoldville" brukt under D-dagen, avsløres skjulte hemmeligheter om dypet.