El amor no es lo que era
Tre kjærlighetshistorier fra samme by utfolder seg på forskjellige måter. Alex og Lucia går inn i et forpliktende forhold. Paz og Jorge føler at ekteskapet rakner, fysisk avstand forverrer gapet mellom dem. På et annet sted møtes pensjonistene Irene og Albert igjen tiår etter seperasjonen deres. Kanskje finner de trøst i deres delte kjærlighetssorg.
Tre kjærlighetshistorier fra samme by. Alex og Lucia går inn i et forpliktende forhold. Paz og Jorge har vært gift i tre år, men de har utfordringer. Forholdet deres visner og ingen av dem klarer å finne en løsning, en situasjon som forverres på grunn av en jobb utenfor byen. Irene og Albert er pensjonert, veiene deres møtes igjen etter et par årtier i seperasjon. Begge har opplevd utroskap og nå virker det som de forstår hverandre.