Una preciosa puesta de sol
Bestemor Rosario, datteren Elena og barnebarnet Beatriz drar på et helgeretreat i fjellene, hver med sin egen skjulte agenda. Konfrontert med sykdom, ekteskapskrise og et behov for å flykte, leder det intense samspillet mellom dem til selvinnsikt og en vanskelig lærepenge om hva frihet egentlig betyr.