How to Re-Establish a Vodka Empire
Dokumentarfilm som kartlegger reisen til filmregissøren Dan Edelstyn når han oppsporer sin lenge glemte jødiske og ukrainske arv. Han forsøker deretter å relansere oldefarens en gang så strålende vodka-imperium.