Festins Imaginaires
På de dystreste stedene – nazileire, Gulag – skrev sultne fanger i all hemmelighet ned matoppskrifter. Denne filmen utforsker denne utrolige motstandshandlingen og avslører hvordan disse notatbøkene fylt med forestilte festmåltider ble et kraftig verktøy for overlevelse og et vitnesbyrd om den menneskelige ånd.