Glee: The Concert Movie
Her har du billetter til første rad på en spennende konsert fremført av de fantastisk talentfulle skuespillerne fra Glee. Se dine favorittstjerner fra TV-showet mens de synger sangene du elsker og slår håret løs på scenen. Bli oppslukt i energien fra «Glee Live» -- inkludert fremføringer som ikke før har blitt vist og eksklusive intervjuer!