Seoul Busters
Songwons kriminalenhet 2 har den dårligste arreststatistikken i landet. Etter at lederen blir nedgradert, blir de flyttet til en gammel barnehage. Så kommer Yubin inn i bildet, deres nye leder. På tross av temaets lave tillit i starten, utvikler forholdet seg etterhvert som de løser saker sammen.
Hvert år vinner Songwons kriminalenhet 2 verstingprisen for dårligst utført arbeid i landet.