The Band That Wouldn't Die
I slutten av mars 1984 pakket et flyttefirma i hemmelighet Baltimore Colts eiendeler og snek seg avgårde i mørket om morgenen, og etterlot en by med dypt hengivne fans i sjokk og vantro. Oscar-vinnende filmskaper Barry Levinson (Rain Man, The Natural), selv en mangeårig tilhenger av Baltimore Colts, forteller historien om byens tap gjennom øynene til Baltimore Colts' korps.