Are You My First?
I dette banebrytende nye datingeksperimentet leter den største, mest sexy gruppen jomfruer som noen gang er samlet etter intimitet, kjærlighet og kanskje sin første gang i et tropisk paradis som er designet bare for dem.
I dette banebrytende nye datingeksperimentet leter den største, mest sexy gruppen jomfruer som noen gang er samlet etter intimitet, kjærlighet og kanskje sin første gang i et tropisk paradis som er designet bare for dem. For første gang kan de utforske forbindelsene sine uten å bli dømt, noe som gjør at disse sexy, unge single menneskene kan legge ut på en het, men oppriktig reise full av romantiske dater, avslørende utfordringer og potensielle nye kjærester som ivrer etter å finne den rette. Hvem finner sin utkårede? Og hvem drar hjem med knust hjerte?