The Secret Lives of Mormon Wives
Den skandaløse verdenen til en gruppe mormonske mamma-påvirkere imploderer når de blir fanget midt i en swinger-sexskandale som skaper internasjonale overskrifter. Nå er søsterskapet deres rystet til kjernen. Tro, vennskap og rykter står alle i fare.