Marvel's Hit-Monkey
En apekatt drevet av raseri og et motbydelig spøkelse slår seg sammen for å ødelegge Tokyos underverden.
En japansk snøape, hjulpet av spøkelset til en amerikansk snikmorder, drar på hevntokt gjennom Tokyos underverden, og blir de berømte «morderne av mordere».
Monkey skaper et navn for seg selv i NYC mens Bryce prøver å gjenoppta kontakten med datteren sin.
Bryce smugler seg selv inn i Slykes tanker for å redde Monkey fra en sadistisk morder.
Kooperativet bruker den nysmidde relikvien til å slippe naturens kraft løs i NYC.
Monkey og Bryce kjemper mot Boone gjennom historien, Monkey må takle sin ekte opprinnelse.