Diario Di Viaggio Con Fantasmi
En dagbok om John Turturros reise inn i Napoli og dens kultur gjennom oppsetningen av stykket "Souls of Naples", skrevet av Napolis mest elskede dramatiker, Eduardo de Filippo. Skuespilleren John Turturro kommer til Napoli fra New York for å filme Eduardo de Filippos verk, under ledelse av den napolitanske regissøren Pappi Corsicato.