Shifting Gears
«Shifting Gears» har Tim Allen i rollen som Matt, den sta enkemannen og eieren av et restaureringsverksted for klassiske biler. Når Matts fremmedgjorte datter (Kat Dennings) og barna hennes flytter inn i huset hans, begynner den virkelige restaureringen.