De tre musketerer i Disneyworld
Den nye Mikke Mus-klubben kommer til Walt Disney World for en live-forestilling. Mens de utforsker Det magiske kongeriket, følger det problemer.
Musketerene fra Den nye Mikke Mus-klubben kommer til Walt Disney World for en live-forestilling. Mens de er der håper de også å kunne ha det gøy i Det magiske kongeriket, men en rekke problemer følger dem når de utforsker stedet.