The Night House
Rystet av sin manns død bor Beth alene i huset han bygde til henne ved en innsjø. Det tar ikke lang tid før urovekkende visjoner av et nærvær i huset begynner å lokke spøkelsesaktig på henne. I sin jakt på et svar begynner hun å lete gjennom sin manns eiendeler bare for å oppdage underlige og urovekkende hemmeligheter.
Rystet av sin manns død bor Beth alene i huset han bygde til henne ved en innsjø. Hun prøver å leve videre, men så kommer marerittene – urovekkende visjoner av et nærvær i huset som lokker spøkelsesaktig på henne. Mot sine venners råd begynner hun å lete gjennom sin manns eiendeler på jakt etter svar. Hun finner underlige og urovekkende hemmeligheter – et mysterium hun er fast bestemt på å løse.