Silent Hours
Når tre kvinner blir brutalt drept i løpet av fire netter, havner privatdetektiv og tidligere etterretningsoffiser John Duval i politiets søkelys som hovedmistenkt i jakten på en seriemorder som slår til i Portsmouths stille timer. Nå må han kjempe mot klokken for å bevise sin uskyld.