The Lowdown
Tulsa kaller kamikazejournalisten Lee Raybon seg «sannhetshistoriker». Besettelsen hans for sannheten får ham stadig i trøbbel.
"The Lowdown" fra FX følger vi den hardbarkede kamikazejournalisten Lee Raybon, en selverklært «sannhetshistoriker» som stadig havner i trøbbel. Lee er ingen idealist, men er besatt av å avsløre korrupsjon og byens skjulte råte, uansett risiko. Når Lees siste avsløring om den mektige Washberg-familien umiddelbart følges av Dale Washbergs mistenkelige selvmord, vet Lee at han har kommet over noe stort. Dale har etterlatt seg spor som ber noen om å grave dypere i dødsfallet, og Lee gjør det. Han oppdager at den sørgende enken, Betty Jo, virker mer interessert i sin svoger enn i sin avdøde mann. Og mektige krefter vil hindre Lee i å finne ut mer.