Timon & Pumba
Vi møter surikaten Timon og vortesvinet Pumbaa, begge karakterer fra Disneyfilmen «Løvenes konge». Handlingen i serien finner sted etter filmen, og karakterene drar på eventyr i jungelen og jorden rundt, til land som Canada, Storbritannia, USA og Spania.